Browsing by Author Варипаєв, О.М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Головні принципи та форми культури обслуговування в сервісному суспільствіВарипаєв, О.М.; Варипаєва, Л.М.
2009Готельний та ресторанний бізнес як складова індустрії гостинностіВарипаєв, О.М.; Варипаєва, Л.М.
2013Дослідження орієнтацій та принципів задоволення потреб споживачів на прикладі національного ресторануВарипаєв, О.М.; Варипаєва, Л.М.
2012Дослідження стратегій споживання на прикладі торговельно-розважального центруВарипаєв, О.М.; Варипаєва, Л.М.
2011Культура «суспільства споживання» у маркетингових та соціально-філософських дослідженняхВарипаєв, О.М.; Соболев, В.Л.
2009Методологія навчального процесу при вивченні сфери послуг закладів ресторанного господарстваВарипаєв, О.М.; Варипаєва, Л.М.
2011Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналізВарипаєв, О.М.; Андреєва, Т.В.
2013Постнекласичний підхід до сучасної філософії освітиВарипаєв, О.М.; Запаренко, Г.В.
2012Проблематика ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства в «суспільстві сервісу»Варипаєв, О.М.; Варипаєва, Л.М.
2010Стратегії сервісу в готельному та ресторанному бізнесіВарипаєв, О.М.; Варипаєва, Л.М.
2010Стратегії споживання у колишньому радянському та пострадянському періодах за моделлю «суспільства споживання» Ж. БодрійяраВарипаєв, О.М.
2010Сучасний стан духовних потреб та проблеми ціннісної орієнтації молодіВарипаєв, О.М.; Гузенко, В.В.
2011Сучасні стратегії споживання: філософське обґрунтування та методологічний аналізВарипаєв, О.М.
2009Тенденція розвитку гендерних процесів на початку ХХІ століття в Україні та західних країнахВарипаєв, О.М.; Обозна, М.В.
2012Філософія їжі: концептуальні підходи до осмислення феноменуВарипаєв, О.М.
2009Ціннісні орієнтації як визначальний компонент формування структури світогляду студентської молодіВарипаєв, О.М.; Котелевська, І.П.