Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20153
Title: Культура «суспільства споживання» у маркетингових та соціально-філософських дослідженнях
Authors: Варипаєв, О.М.
Соболев, В.Л.
Keywords: «суспільство споживання»;культура «суспільства споживання»;маркетингові дослідження;соціально-філософські дослідження;"consumer society";culture of "consumer society";marketing researches;socio-philosophical research;«общество потребления»;культура «общества потребления»;маркетинговые исследования;социально-философские исследования
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Варипаєв О. М., Соболев В. Л. Культура «суспільства споживання» у маркетингових та соціально-філософських дослідженнях. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 714-721.
Abstract: Досліджено проблеми формування культури споживання в сучасних соціально-філософських дослідженнях та практиках маркетингу, спрямовані на визначення стратегій споживання та поведінки споживачів у сучасному українському суспільстві.
In article problems of formation of culture of consumption in modern socially-philosophical researches and the marketing experts, directed on definition of strategy of consumption and behavior of consumers in a modern Ukrainian society are considered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20153
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_105.pdf170.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.