Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22350
Title: Стратегії сервісу в готельному та ресторанному бізнесі
Authors: Варипаєв, О.М.
Варипаєва, Л.М.
Keywords: сервіс;готельний бізнес;ресторанний бізнес;service;hotel business;restaurant business;сервис;гостиничный бизнес;ресторанный бизнес
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Стратегії сервісу в готельному та ресторанному бізнесі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 620-626.
Abstract: Досліджено проблеми формування так званого «суспільства сервісу», пов’язані з радикальним переформуванням як економічної, так і духовної сфери буття людини з пріоритетів виробництва і виробника на задоволення потреб людини, що виникають та модифікуються у даному суспільстві, а також вироблення комплексної стратегії сервісу, яка спрямована на вироблення якісних послуг для задоволення потреб споживача.
In article problems of formation so-called «service societies», connected with radical rearrangement both economic are considered, and spiritual sphere of life of the person from priorities of manufacture and the manufacturer on satisfaction of requirements of the person which arise and are modified in the given society, and also development of complex strategy of service which is directed on manufacture of qualitative services for satisfaction of requirements of the consumer.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22350
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_87.pdf170.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.