Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22420
Title: Стратегії споживання у колишньому радянському та пострадянському періодах за моделлю «суспільства споживання» Ж. Бодрійяра
Authors: Варипаєв, О.М.
Keywords: споживання;стратегії споживання;радянський період;пострадянський період;«суспільство споживання»;Ж. Бодрійяр;модель «суспільства споживання» Ж. Бодрійяра;consumption;consumption strategies;soviet period;post-soviet period;"consumer society";J. Baudrillard;J. Baudrillard's "consumer society" model;потребление;стратегии потребления;советский период;постсоветский период;«общество потребления»;Ж. Бодрийяр;модель «общества потребления» Ж. Бодрийяра
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Варипаєв О. М. Стратегії споживання у колишньому радянському та пострадянському періодах за моделлю «суспільства споживання» Ж. Бодрійяра. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С.727-733.
Abstract: Розглянуто спробу більш цілісно та системно дослідити функціонування концепту «суспільство споживання», розробити модель формування суспільства споживання в пострадянській незалежній Україні, а також виявити ти риси характеристики та аналізу суспільства, які можна використовувати в емпіричних соціологічних дослідженнях.
In the paper attempt more completely and is system to investigate functioning concept "consumer society" is considered, to develop model of formation of a consumer society in Post-Soviet independent Ukraine, and also to reveal those lines of the characteristic and the analysis of a society which can be used in empiric sociological studies.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22420
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_104.pdf189.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.