Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19830
Title: Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналіз
Authors: Варипаєв, О.М.
Андреєва, Т.В.
Keywords: мотивація;поведінка;споживачі;соціально-філософський аналіз;motivation;behavior;consumers;socio-philosophical analysis;мотивация;поведение;потребители;социально-философский анализ
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Варипаєв О. М., Андреєва Т. В. Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналіз. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 607-613.
Abstract: Досліджено проблеми формування мотиваційної сфери споживача, яка в практиці споживання спрямована на задоволення потреб, формування позитивного образу товару чи послуги, що спонукає до ухвалення рішення про покупку, оскільки конфлікт мотивацій може бути подоланий за допомогою ранжування потреб за значущістю та строками задоволення.
In the article are considered the problems of forming of motivational sphere of consumer, which in practice of consumption is directed on satisfaction of necessities, forming of positive appearance of goods or services, that induces a decision-making about a purchase, as a conflict of motivations can be overcame by ranging of necessities on meaningfulness and terms of satisfaction.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19830
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_85.pdf168.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.