Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : [118] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 118
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Внутренний маркетинг как интегрирующий фактор достижения конкурентного преимущества предприятияКривошеева, Н. М.
2020Сучасні методи використання змішаного навчання під час вивчення іноземної мови у ЗВОУдовенко, І. В.; Подворна, Л. А.
2020Маркетингові дослідження у сфері діяльності туристичного бізнесуТімченко, О. Д.
2020Маркетингова комунікація на ринку УкраїниСтепанчук, С. О.; Грущенко, А. В.
2020Зіставлення дискурсивних ознак паблік рилейшнз і реклами в маркетинговій комунікаціїРаскосова, Г. Б.
2020Формування професійних компетентностей магістрів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа»Паска, М. З.
2020Технологія змішаного навчання та його роль у підвищенні якості професійної мовної освітиМуравйова, О. М.; Скриннік, Н. А.
2020Синергія в комунікаційній діяльності підприємстваОлініченко, К. С; Бєлавіна, Г. Р.
2020Позиціонування маркетингової логістики в загальній структурі підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльністьНосач, Л. Л.
2020Масові відкриті онлайн-курси комунікативного спрямування та їх роль у навчанні студентів нелінгвістичних напрямів підготовкиМуравйова, О. М.; Архипова, В. О.
2020Основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку УкраїниМунтян, І. В.; Євтушок, О. В.; Донець, О. Я.
2020Реалізація маркетингових стратегій у закладах вищої освітиЛазарєва, В. В.
2020Трансформація маркетингових комунікацій як імператив посткризового розвиткуКоломієць, Г. М.; Меленцова, О. В.; Вовк, І. О.
2020Функціональні та інформаційні складові комплексу маркетингових комунікацій підприємствКасян, С. Я.; Юферова, Д. О.
2020Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності банківської установиЗоріна, О. І.; Фадєєнко, В. Ю.
2020Сегментація ринку туристичних послугЗабурмеха, Є. М.; Валькова, О. О.
2020Передумови формування державних маркетингових відносинЗабаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.
2020Практична ціль навчання іноземної мови студентів економічних спеціальностейБорисова, А. О.; Колесник, А. О.; Мануєнкова, О. О.
2020Міжнародні маркетингові комунікації на засадах таргетингуДолина, І. В.; Перерва, П. Г.; Косенко, О. П.
2020Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвідБіловодська, О. А.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 118