Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41705
Title: Трансформація маркетингових комунікацій як імператив посткризового розвитку
Authors: Коломієць, Г. М.
Меленцова, О. В.
Вовк, І. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Коломієць Г. М., Меленцова О. В., Вовк І. О. Трансформація маркетингових комунікацій як імператив посткризового розвитку. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 249-250.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41705
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_249-250.pdf537.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.