Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41701
Title: Передумови формування державних маркетингових відносин
Authors: Забаштанська, Т. В.
Жидок, В. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Забаштанська Т. В., Жидок В. В. Передумови формування державних маркетингових відносин. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 241-242.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41701
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_241-242.pdf530.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.