Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41713
Title: Зіставлення дискурсивних ознак паблік рилейшнз і реклами в маркетинговій комунікації
Authors: Раскосова, Г. Б.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Раскосова Г. Б. Зіставлення дискурсивних ознак паблік рилейшнз і реклами в маркетинговій комунікації. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 265-267.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41713
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_265-267.pdf536.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.