Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41702
Title: Сегментація ринку туристичних послуг
Authors: Забурмеха, Є. М.
Валькова, О. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Забурмеха Є. М., Валькова О. О. Сегментація ринку туристичних послуг. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 243-244.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41702
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_243-244.pdf544.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.