Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41703
Title: Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності банківської установи
Authors: Зоріна, О. І.
Фадєєнко, В. Ю.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Зоріна О. І., Фадєєнко В. Ю. Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності банківської установи. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 245-246.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41703
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_245-246.pdf530.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.