Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41704
Назва: Функціональні та інформаційні складові комплексу маркетингових комунікацій підприємств
Автори: Касян, С. Я.
Юферова, Д. О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Касян С. Я., Юферова Д. О. Функціональні та інформаційні складові комплексу маркетингових комунікацій підприємств. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 247-248.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41704
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_247-248.pdf531.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.