Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41576
Title: Міжнародні маркетингові комунікації на засадах таргетингу
Authors: Долина, І. В.
Перерва, П. Г.
Косенко, О. П.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Долина І. В., Перерва П. Г., Косенко О. П. Міжнародні маркетингові комунікації на засадах таргетингу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 237-238.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41576
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_237-238.pdf533.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.