Browsing by Author Чміль, Г. Л.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 55  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збутуЧміль, Г. Л.
2022Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збутуЧміль, Г. Л.
2021Inbound marketing: теоретичний базисЧміль, Г. Л.
2014-05-22Актуальність та особливості відкриття екоресторану в ХарковіФедак, В. І.; Чміль, Г. Л.
2020Аналіз діяльності компанії в індустрії гостинностіЧміль, Г. Л.
2023Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCGПрядко, О.М.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2023Бюджетування як інструмент контролю витрат на збут інноваційної продукціїЧміль, Г. Л.; Кащена, Н. Б.; Нестеренко, І. В.
2022Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесуЧміль, Г. Л.
2022Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесуЧміль, Г. Л.
2024Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних системБубенець, І. Г.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2022Економічна активність суб’єктів господарювання: концепт, сутність та видиКащена, Н. Б.; Чміль, Г. Л.; Остапенко, Р. М.
2011Капітал як економічна категоріяЧміль, Г. Л.
2023Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»Савицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Бубенець, І. Г.; Чміль, Г. Л.
2021Клієнт-орієнтоване управління в готельно-ресторанному бізнесіСавицька, Н. Л.; Чміль, Г. Л.; Джгуташвілі, Н. М.
2022Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринкЧміль, Г. Л.
2023Концептуальні основи стратегічного управління підприємствами біокластеру на засадах діджиталізаціїКащена, Н. Б.; Чміль, Г. Л.; Нестеренко, І. В.
2020Маркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізаціїЧміль, Г. Л.
2024Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізаціїПрядко, О. М.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2018Маркетингове забезпечення антикризового управління торговельними підприємствамиКащена, Н. Б.; Чміль, Г. Л.
2016Маркетингове управління комерційною діяльністю підприємстваЧміль, Г. Л.; Красноусов, А. В.