Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31519
Назва: Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринк
Автори: Чміль, Г. Л.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпро
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринку. Економіко-правові та управлінсько-технологічні виміри сьогодення: молодіжний погляд: матеріали міжнародної науково-практичної конференції: у 3 т. Т. 3. Дніпро: Університет митної справи та фінансів, 2022. С. 183-185
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31519
ISBN: 978-966-328-196-4
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chmil_Zbirnyk_3_Tezy_2022.pdf219.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.