Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17370
Title: Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесу
Authors: Чміль, Г. Л.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Чміль Г. Л. Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесу. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 339-341.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17370
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-4_konf_22-340-342.pdf202.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.