Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46124
Title: Маркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації
Authors: Чміль, Г. Л.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Чміль Г. Л. Маркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 228-229.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46124
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_228-229.pdf490.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.