Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15692
Title: Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесу
Authors: Чміль, Г. Л.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Чміль Г. Л. Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесу. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 листопада 2022 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 339-341 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15692
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mater_konf_3_4_11_2022_Chmil.pdf883.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.