Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35490
Title: Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту
Authors: Чміль, Г. Л.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Чміль Г. Л. Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 10 листопада 2022 р.; Харків: ДБТУ, 2022. С. 179-182.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35490
Appears in Collections:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mk_10-11-22-179-182.pdf174.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.