Browsing by Author Квятко, Т. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 40  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Агромаркетинг в Україні: аспекти розвиткуКвятко, Т. М.; Вітковський, Ю. П.
2014Аналіз методів оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції: теоретичний аспектКвятко, Т. М.
2021Бенчмаркінг: роль та специфікаКвятко, Т. М.; Поронікова, А. О.
2020Вплив агромаркетингу на сучасний стан розвитку українських виробниківКвятко, Т. М.
2020Вплив маркетингових комунікацій на економічну діяльність підприємствКвятко, Т. М.; Тарасов, Р. Ю.
2020Вплив інноваційної стратегії на розвиток сучасного бізнесуМандич, О. В.; Квятко, Т. М.
2017Генезис наукових основ теорії конкуренціїКвятко, Т. М.
2017Генезис теорій конкуренції та прикладні засади їх імплементації в інноваційно-інвестиційному розвитку соціально-економічних системКвятко, Т. М.; Рижикова, Н. І.
2015Еволюція спільної аграрної політики ЄСШибаєва, Н. В.; Квятко, Т. М.
2020Ключові методи маркетингових дослідженьКвятко, Т. М.; Семеренеко, Р. А.
2019Конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств: сутність, чинники та принципиКвятко, Т. М.; Насіров, Р. Е.
2020Лояльные потребители: роль и влияние на развитие компанииКвятко, Т. М.; Русанова, Я. І.
2020Маркетинг взаємовідносинКвятко, Т. М.; Рогова, І. М.
2020Маркетингові дослідження як невід'ємний інструмент бізнес-діяльності підприємстваКвятко, Т. М.; Гутник, К. С.
2019Методологічне значення сучасних теорій конкуренції для економічних дослідженьКвятко, Т. М.
2020Неймінг в системі маркетингуКвятко, Т. М.
2020Неймінг – сучасна складова успішного брендуКвятко, Т. М.; Дмитренко, А.
2020Нейромаркетинг: вплив на сучасний бізнесКвятко, Т. М.; Поронікова, А. О.
2019Органічне виробництво: стан, проблеми та перспективи розвиткуКвятко, Т. М.; Поронікова, А. О.
2024Особливості конкурентноспроможності аграрної продукції в умовах воєнного стануКвятко, Т. М.