Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5058
Title: | Агромаркетинг в Україні: аспекти розвитку |
Other Titles: | Агромаркетинг в Украине: аспекты развития Agromarketing in Ukraine: aspects of development |
Authors: | Квятко, Т. М. Вітковський, Ю. П. |
Keywords: | агромаркетинг;аграрна продукція;цільовий ринок;маркетинговий відділ;кон’юнктура ринку;платоспроможний попит;потреби споживачів;агромаркетинг;аграрная продукция;целевой рынок;маркетинговый отдел;конъюнктура рынка;платежеспособный спрос;потребности потребителей;agro marketing;agricultural products;target market;marketing department;market conditions;solvent demand;consumer needs |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Квятко Т. М., Вітковський Ю. П. Агромаркетинг в Україні: аспекти розвитку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 193-201. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206 |
Abstract: | У даній статті систематизовано наукові погляди на сутність категорії
«агромаркетинг», на основі аналізу даної категорії виділено його основні принципи, встановлено причини, які негативно впливають на процес впровадження агромаркетингу в діяльності вітчизняних виробників. Запропоновано створення маркетингової служби на районному рівні, яка ефективно впливатиме на діяльність дрібних виробників аграрної продукції. Також визначено особливості розвитку агромаркетингу в Україні. В данной статье систематизированы научные взгляды на сущность категории «агромаркетинг», на основе анализа данной категории выделены его основные принципы, установлены причины, которые негативно влияют на процесс внедрения агромаркетинга в деятельность отечественных производителей. Предложено создание маркетинговой службы на районном уровне, которая будет эффективно влиять на деятельность мелких производителей аграрной продукции. Также определены особенности развития агромаркетинга в Украине. In this article systematic scientific views on the essence of the category «agro marketing» are systematized, on the basis of the analysis of this category its basic principles are identified, the reasons that negatively influence the process of introduction of agro marketing in the activity of domestic producers are identified. It is proposed to create a marketing service at the rayon level that will effectively influence the activities of small agricultural producers. The features of agro marketing development in Ukraine are also identified. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5058 |
Appears in Collections: | Випуск 206: Економічні науки |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.