Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25087
Title: Лояльные потребители: роль и влияние на развитие компании
Authors: Русанова, Я. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Квятко, Т. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Русанова Я. І. Лояльные потребители: роль и влияние на развитие компании. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; науч. рук. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 207-208.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25087
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-72.pdf175.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.