Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24372
Title: Маркетингові дослідження як невід'ємний інструмент бізнес-діяльності підприємства
Authors: Гутник, К. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Квятко, Т. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Гутник К. С. Маркетингові дослідження як невід'ємний інстремент бізнес-діяльності підприємства. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р.; наук. кер. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 499-501.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24372
ISBN: 978-617-7602-83-4
Appears in Collections:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-181.pdf154.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.