Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/6694
Title: | Нейромаркетинг: вплив на сучасний бізнес |
Other Titles: | Neuromarketing: impact on modern business |
Authors: | Поронікова, А. О. |
metadata.dc.contributor.advisor: | Квятко, Т. М. |
Keywords: | нейромаркетинг;споживачі;товар;ринок;свідомість;neuromarketing;consumers;commodity;market;consciousness |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Поронікова А. О. Нейромаркетинг: вплив на сучасний бізнес. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 44-46. |
Series/Report no.: | Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1 |
Abstract: | У статті розглянуто сучасний вплив нейромаркетингу на свідомість споживача. Встановлено, що
нейромаркетинг є основним інструментом впливу при позиціонуванні товару. Визначено та охарактеризовано основні методи нейромаркетингу за допомогою яких маркетологи створюють товари, які привертають до себе увагу покупця. Також визначено сфери в яких найчастіше використовують нейромаркетинг. In the article is considered modern influence of neuromarketing on consciousness of consumer. It is set that neuromarketing is the basic instrument of influence at positioning of commodity. Certainly and the basic methods of neuromarketing are described by means of that marketing specialists create commodities that bring over to itself attention of customer. Spheres are also certain in that mostly use neuromarketing. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6694 |
Appears in Collections: | Випуск 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-44-46.pdf | 310.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.