Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25019
Title: Неймінг в системі маркетингу
Authors: Квятко, Т. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Квятко Т. М. Неймінг в системі маркетингу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 109-112.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25019
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-38.pdf190.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.