Browsing by Author Бубенець, І. Г.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 45  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Аналіз конкурентних переваг підприємств системи Cash&CarryБубенець, І. Г.; Козуб, В. О.
2023Антикризовий маркетинг як частина антикризового управління підприємствомБубенець, І. Г.
2024Аспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринкуАфанасьєва, О. П.; Бубенець, І. Г.; Почуєва, А. А.
2022Вплив карантину та війни на діяльність закладів ресторанного господарстваОлініченко, К. С.; Бубенець, І. Г.; Погорєлова, Є. Р.
2023Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємстваБубенець, І. Г.
2024Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних системБубенець, І. Г.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2011Запровадження інформаційних технологій у самостійну роботу слухачів у процесі перепідготовки спеціалістів із маркетингуАртеменко, В. С.; Бубенець, І. Г.; Чеканова, Л. В.
2023Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»Савицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Бубенець, І. Г.; Чміль, Г. Л.
2022Ключові переваги цифровізації маркетингу підприємстваБубенець, І. Г.
2009Комп'ютерна реалізація концепції бази електронних навчально-інформаційних ресурсівАртеменко, В. С.; Бубенець, І. Г.; Бурлакова, Ж. В.
2023Маркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку бізнесуБубенець, І. Г.
2011Маркетинг у торговельних мережахАртеменко, В. С.; Бубенець, І. Г.
2023Маркетингова складова формування конкурентних стратегій підприємстваБубенець, І. Г.; Кривокінь, А. В.
2021Маркетингові інновації в торговельних мережахБубенець, І. Г.
2024Маркетингові інструменти формування конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стануАфанасьєва, О. П.; Бубенець, І. Г.; Грідіна, К. Р.
2016Модернізація системи функціонування навчальних закладів із перепідготовки фахівцівАртеменко, В. С.; Бубенець, І. Г.; Козуб, В. О.
2009Необхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологівАртеменко, В. С.; Бубенець, І. Г.; Бурлакова, Ж. В.
2016Основні чинники формування маркетингового потенціалу торговельного підприємстваБубенець, І. Г.; Артеменко, В. С.
2012Особливості конкурентоспроможності торговельних мереж в УкраїніБубенець, І. Г.
2024Особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізаціїАфанасьєва, О. П.; Бубенець, І. Г.; Власенко, М. В.