Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63553
Title: Маркетинг в умовах воєнного стану країни: стратегія розвитку
Authors: Бубенець, І. Г.
Куценко, О.
Issue Date: 2022
Publisher: Хмельницький: ХНУ
Citation: Бубенець І. Г., Куценко О. Маркетинг в умовах воєнного стану країни: стратегія розвитку. Маркетинг очима молоді : зб. статей Всеукраїнської студентської наук.-практичної конф., 09 червня 2022 р. Хмельницький: ХНУ, 2022. С. 19-23.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63553
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_Marketynh_umovakh_voyennoho_stanu_23_19-23.pdf4.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.