Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52045
Title: Аспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринку
Other Titles: Aspects of forming the enterprise marketing complex to ensure sustainability in the market
Authors: Афанасьєва, О. П.
Бубенець, І. Г.
Почуєва, А. А.
Issue Date: 2024
Publisher: Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка
Citation: Афанасьєва О. П., Бубенець І. Г., Почуєва А. А. Аспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринку. Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Львів, 21-22 березня 2024 року. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. С. 19-21
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52045
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_ZABEZPECHENNYA STIYKOSTI_19_21 RYNKU.pdf957.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.