Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63550
Title: Вплив комплексу маркетингу на функціонування підприємства в умовах конкуренції
Authors: Бубенець, І. Г.
Смульська, В. М.
Issue Date: 2024
Publisher: Bielsko-Biala: WSEH
Citation: Бубенець І. Г., Смульська В. М. Вплив комплексу маркетингу на функціонування підприємства в умовах конкуренції. Marketing of innovations. Innovations in marketing: мaterials of the International Scientific Internet Conference (December, 2024). Bielsko-Biala: WSEH, 2024. С. 157-160
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63550
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_vplyv_kompleksu_marketynhu_24_157-160.pdf4.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.