Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63549
Title: Аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу
Authors: Бубенець, І. Г.
Савченко, М. Ю.
Issue Date: 2024
Publisher: Bielsko-Biala: WSEH
Citation: Бубенець І. Г., Савченко М. Ю. Аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2024). Bielsko-Biala: WSEH. С. 268-271
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63549
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_aspekty_formuvannya_marketynhovoyi_strateh_24_268-271.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.