Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63305
Title: Маркетингова діяльність підприємств в умовах цифровізації: практичний аспект
Other Titles: Marketing activities of enterprises in the digitalization era: a practical perspective
Authors: Бубенець, І. Г.
Олініченко, К. С.
Христенко, С. С.
Keywords: маркетинг;маркетингова діяльність;цифровізація;цифрові технології;інструменти маркетингу;цифровий маркетинг;marketing;marketing activities;digitalization;digital technologies;marketing tools;digital marketing
Issue Date: 2025
Publisher: Наукова електронна бібліотека періодичних видань НАН України
Citation: Бубенець І. Г., Олініченко К. С., Христенко С. С. Маркетингова діяльність підприємств в умовах цифровізації: практичний аспект. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, № 17. Наукова електронна бібліотека періодичних видань НАН України, 2025
Abstract: У сучасному світі цифрові технології стають все більш необхідними для розвитку бізнесу. Тому підприємства, які прагнуть залишатися конкурентоспроможними, змушені інтегрувати традиційні маркетингові підходи з цифровими технологіями та інструментами. Така проблематика визначає актуальність дослідження питань щодо впровадження сучасних інструментів і технологій в маркетингову діяльність підприємств в умовах цифровізації. Метою дослідження є визначення теоретико-практичних аспектів застосування цифрових технологій у маркетингу, сформувати свій погляд на поняття «маркетингова діяльність підприємств в умовах цифровізації», запропонувати до впровадження у маркетингову діяльність підприємства ефективні інструменти та технології цифрового маркетингу. Гіпотеза дослідження полягає в залежності розвитку ефективної маркетингової діяльності підприємства від впливу цифровізації суспільства та бізнесу. Авторами застосовувалися загальнонаукові методи дослідження теоретичного узагальнення з питань маркетингової діяльності підприємств в умовах цифровізації, а також системний, факторний та контентний аналіз. За результатами дослідження визначено особливості сучасної маркетингової діяльності підприємств; ключові переваги маркетингу та аспекти трансформаційних змін у маркетинговій діяльності підприємства в умовах цифровізації; сформовано погляд щодо сутності поняття «маркетингова діяльність підприємств в умовах цифровізації»; запропоновано до впровадження у маркетингову діяльність підприємства ефективні інструменти та технології цифрового маркетингу. У статті авторами відзначено, що цифровий маркетинг відіграє ключову роль у просуванні продуктів та послуг, залученні цільової аудиторії та підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Практичний аспект маркетингової діяльності підприємств в умовах цифровізації полягає у використанні інструментів Big Data, соціальних мереж, автоматизації та персоналізації, що дозволяють бізнесу ефективно реагувати на зміни ринку, задовольняти потреби сучасного споживача, і отримати прибуток. Для подальших досліджень необхідно більш детально визначити які стратегії можуть допомогти підприємствам успішно працювати у цифровому середовищі. Висновки дослідження свідчать, що цифрові технології відкривають безліч можливостей для маркетингової діяльності підприємств в умовах цифровізації. Їх правильне використання може значно підвищити конкурентоспроможність компанії та допомогти досягти високих прибутків
In today’s world, digital technologies have become increasingly essential for business development. Enterprises striving to remain competitive must integrate traditional marketing approaches with digital tools and technologies. This necessity highlights the relevance of studying the implementation of modern digital instruments in enterprise marketing activities under digitalization conditions. The aim of this study is to determine the theoretical and practical aspects of applying digital technologies in marketing, to establish a conceptual understanding of “enterprise marketing activities in the digitalization era”, and to propose effective marketing tools and technologies for implementation in business practices. The research hypothesis suggests that the development of effective enterprise marketing activities is influenced by the digitalization of society and business. The study employs general scientific research methods, including theoretical generalization of marketing activities in the context of digitalization, as well as systematic, factor, and content analysis. and proposes the adoption of effective marketing tools and technologies. The article emphasizes that digital marketing plays a crucial role in product and service promotion, audience engagement, and enhancing enterprise competitiveness. The practical aspect of enterprise marketing activities in the digitalization era involves the use of Big Data, social media, automation, and personalization tools. These instruments enable businesses to effectively respond to market changes, meet consumer needs, and increase profitability. Future research should focus on identifying strategies that can help enterprises successfully operate in a digital environment. The study concludes that digital technologies offer numerous opportunities for enterprise marketing activities in the digitalization era. Their proper utilization can significantly enhance a company’s competitiveness and contribute to high profitability
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63305
ISSN: 2786-5738
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_MARKETING_ACTIVITIES_ENTERPRISES_DIGITALIZATION.pdf393.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.