Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59944
Title: Вплив держави на маркетингове ціноутворення підприємства
Authors: Бубенець, І. Г.
Христенко, С. С.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бубенець І. Г., Христенко С. С. Вплив держави на маркетингове ціноутворення підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 157-158
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59944
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-157-158.pdf158.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.