Browsing by Author Бубенець, І.Г.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережіАртеменко, В.С.; Бубенець, І.Г.
2011Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовахАртеменко, В.С.; Бубенець, І.Г.
2010Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинахАртеменко, В.С.; Бубенець, І.Г.
2012Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємстваАртеменко, В.С.; Бубенець, І.Г.
2013Особливості маркетингової діяльності торговельних мереж УкраїниАртеменко, В.С.; Бубенець, І.Г.; Чатченко, О.Є.
2010Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємствіАртеменко, В.С.; Бубенець, І.Г.
2013Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельній мережіАртеменко, В.С.; Бубенець, І.Г.
2012Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережі в сучасних умовахАртеменко, В.С.; Бубенець, І.Г.
2010Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджментіПопкова, К.В.; Бубенець, І.Г.
2009Сучасний стан торгівлі як галузі господарської діяльностіБубенець, І.Г.
2009Сучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікаційБубенець, І.Г.; Бурлакова, Ж.В.