Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17395
Title: Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережі
Authors: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Keywords: маркетинг;торговельна мережа;роздрібна торговельна мережа;ефективність;marketing;trade network;retail trade network;efficiency;торговая сеть;розничная торговая сеть;эффективность
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 261-268.
Abstract: Розглянуто питання оцінки ефективності маркетингових програм на підприємствах роздрібної торговельної мережі та визначено основні показники, що характеризують функціонування системи маркетингу на підприємстві.
Consider the question of estimation of efficiency of the marketing programs on the enterprises of retail point-of-sale network basic indexes which characterize functioning of the marketing system on an enterprise are certain.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17395
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__39.pdf251.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.