Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20860
Title: Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах
Authors: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Keywords: конвенція;маркетинг;розподіл;маркетингові відносини;партнерські відносини;convention;marketing;distribution;marketing relations;partnership relations;конвенция;маркетинг;распределение;маркетинговые отношения;партнерские отношения
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 533-537.
Abstract: Розглянуто питання формування засад промислового маркетингу на підприємствах, визначено та запропоновано основні елементи в системі маркетингу партнерських відносин.
The question of forming of bases the industrial marketing is considered on enterprises, certain and offered basic elements in the system of marketing of partners relations.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20860
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_81.pdf152.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.