Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22241
Title: Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві
Authors: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Keywords: маркетингові комунікації;служба маркетингових комунікацій;торговельне підприємство;моделі організаційних структур маркетингу;marketing communications;marketing communications service;trading company;models of marketing organizational structures;маркетинговые коммуникации;служба маркетинговых коммуникаций;торговое предприятие;модели организационных структур маркетинга
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 570-576.
Abstract: Розглянуто питання доцільності організації служби маркетингових комунікацій, виявлено чинники впливу щодо створення служби маркетингу на сучасному торговельному підприємстві та запропоновано моделі організаційних структур маркетингу для вітчизняних підприємств.
The question of expedience of organization of service of marketing communications is considered, the factors of influencing are exposed in relation to creation of service of marketing on a modern point-of-sale enterprise and the models of organizational structures of marketing are offered for domestic enterprises.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22241
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_80.pdf164.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.