Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5686
Title: Особливості маркетингової діяльності торговельних мереж України
Authors: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Чатченко, О.Є.
Keywords: маркетингова діяльність;торговельні мережі України;marketing activity;trade networks of Ukraine;маркетинговая деятельность;торговые сети Украины
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко В.С., Бубенець І.Г., Чатченко О.Є. Особливості маркетингової діяльності торговельних мереж України. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 134-139.
Abstract: Розглянуто питання маркетингової діяльності в потужних продуктових торговельних мережах України, визначено маркетингові елементи, впливають на діяльність і розвиток торговельних підприємств та запропоновано нові напрями для здійснення маркетингових заходів в торговельних мережах.
The problem of marketing activity of leading point-of-sale networks of Ukraine is considered, marketing elements which influence on activity and development of point-of-sale enterprises are certain, new directions are offered for realization of marketing measures in point-of-sale networks.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5686
Appears in Collections:Випуск 1(17), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_1(2)__21.pdf181.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.