Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24991
Title: Сучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікацій
Authors: Бубенець, І.Г.
Бурлакова, Ж.В.
Keywords: онлайн-реклама;банерна реклама;тізерна реклама;інтернет-комунікації;маркетингові інтернет-комунікації;online advertising;banner ad;teaser advertisement;Internet communications;Internet marketing communications;онлайн-реклама;баннерная реклама;тизерная реклама;интернет-коммуникации;маркетинговые интернет-коммуникации
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Бубенець І.Г., Бурлакова Ж.В. Сучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікацій. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 213-218.
Abstract: Розглянуто елементи впливу банерної реклами на споживача, наведено переваги щодо використання нового виду онлайн-реклами та запропоновано впровадження тізерної реклами до бізнесу.
The elements of influencing the user by banner advertising are considered, the grounds of using a new type of online-advertising are described, and introduction of teaser advertising in business is offered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24991
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(2)__32.pdf610.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.