Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16358
Title: Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства
Authors: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Keywords: маркетинг;торгове підприємство;marketing;trading company;маркетинг;торговое предприятие
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 258-264.
Abstract: Розглянуто питання щодо вибору раціональної політики розвитку торговельних мереж. Визначено основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства та запропоновано додаткові, що дозволить більш продуктивно функціонувати будь-якій мережі на ринку торговельних послуг.
The problem of question is considered in relation to the choice of rational politics of development of trade networks. The basic component elements of complex of marketing of modern point-of-sale enterprise are certain and offered additional, that will allow more productively to function to any network at the market of pointof-sale services.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16358
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_38.pdf394.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.