Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17400
Title: Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережі в сучасних умовах
Authors: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Keywords: торговельна мережа;сучасні умови;стратегії;розвиток;trade network;modern conditions;strategies;development;торговая сеть;современные условия;стратегии;развитие
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережі в сучасних умовах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 268-274.
Abstract: Розглянуто питання щодо формування стратегії розвитку підприємства та запропоновано варіанти складання маркетингової стратегії для торговельної мережі.
Consider the question is considered in relation to forming of strategy of development of enterprise and approaches of drafting of marketing strategy are offered for a trade network.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17400
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__40.pdf243.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.