Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 97.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинахАртеменко, В.С.; Бубенець, І.Г.
2010Формування колективу працівників підприємств – організаторів виставково-ярмаркових заходівП’ятницька, Н.О.; Сініціна, О.В.
2010Моделювання інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств сфери послугОльшанський, О.В.; Селютін, В.М.; Ольшанська, К.С.
2010Укрупнення та концентрація промислового капіталу: підходи до класифікації злиттів та поглинаньМомот, Т.В.; Величко, К.Ю.
2010Злиття та поглинання банків: особливості та критерії оцінюванняВеличко, К.Ю.; Печенка, О.І.
2010Клієнтський капітал як маркетинговий активКомпанцев, М.С.
2010Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджментіПопкова, К.В.; Бубенець, І.Г.
2010Удосконалення комплексної системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої коопераціїСтеценко, В.В.
2010Комплексний підхід до структурування компетенцій персоналу підприємствСардак, О.В.
2010Поведение системы спортивно-событийного туризма в нестабильной средеВасиленко, В.А.; Вань Мяо