Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20883
Назва: Удосконалення комплексної системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації
Автори: Стеценко, В.В.
Ключові слова: управління;комплексна система управління;маркетингові комунікації;підприємства;споживча кооперація;management;complex management system;marketing communications;enterprises;consumer cooperation;управление;комплексная система управления;маркетинговые коммуникации;предприятия;потребительская кооперация
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Стеценко В. В. Удосконалення комплексної системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 578-586.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо організаційного забезпечення процесу управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації України.
The article deals with the problem of organizational providing process of marketing communications management at the consumer cooperatives enterprises of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20883
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_88.pdf174.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.