Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20854
Назва: Клієнтський капітал як маркетинговий актив
Автори: Компанцев, М.С.
Ключові слова: клієнтський капітал;маркетинговий актив;підприємства роздрібної торгівлі;customer capital;marketing asset;retail trade enterprises;клиентский капитал;маркетинговый актив;предприятия розничной торговли
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Компанцев М. С. Клієнтський капітал як маркетинговий актив. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 512-519.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості клієнтського капіталу, які характеризують його як маркетинговий актив підприємства роздрібної торгівлі.
The features of client capital, which characterize it as a marketing asset retailers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20854
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_78.pdf175.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.