Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20854
Title: Клієнтський капітал як маркетинговий актив
Authors: Компанцев, М.С.
Keywords: клієнтський капітал;маркетинговий актив;підприємства роздрібної торгівлі;customer capital;marketing asset;retail trade enterprises;клиентский капитал;маркетинговый актив;предприятия розничной торговли
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Компанцев М. С. Клієнтський капітал як маркетинговий актив. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 512-519.
Abstract: Розглянуто особливості клієнтського капіталу, які характеризують його як маркетинговий актив підприємства роздрібної торгівлі.
The features of client capital, which characterize it as a marketing asset retailers.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20854
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_78.pdf175.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.