Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі" : [105] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 105
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023The commodification of culture and tourismUdovenko, I.; Podvorna, L.
2023Development features of the tourism industry in the context of globalizationMuromtseva, Yu.
2023Features of agrotourism development in High Mountainous AjaraDevadze, A. H.; Devadze, L. A.; Giorgadze, N. J.
2023Вплив війни в Україні на міжнародну торгівлю агропродовольчою продукцієюЯценко, О.; Михайлова, М.; Завадська, Ю.
2023Бюджетування як інструмент контролю витрат на збут інноваційної продукціїЧміль, Г. Л.; Кащена, Н. Б.; Нестеренко, І. В.
2023Ключові принципи ефективного управління збутовою політикою на підприємствіЧатченко, О. Є.
2023Фактори, що впливають на формування категорії в ритейліЦарьова, Т. О.; Зозульов, О. В.
2023Інтелектуальний потенціал як складова маркетингу в умовах глобалізаційних викликівХамініч, С. Ю.; Бринзело, Д. О.
2023Цифровий маркетинг як ефективний напрям просування косметологічних послуг на місцевому рівніХібеба, Б. М.; Мальчик, М. В.
2023Асиметричність інформації та її вплив на розвиток теорії та практики маркетингових досліджень в УкраїніФедорченко, А. В.
2023Маркетинг гостинності: лідерство в конкурентному середовищіУстік, Т. В.
2023Поняття та особливості формування маркетингових стратегійУс, Ю. А.
2023Брендинг продуктів харчуванняТепла, О. М.; Яременко, Я. В.
2023Лінгвокультурологічні аспекти брендингу торгових марок продуктів харчуванняТепла, О. М.; Чанцева, М. В.
2023Застосування проєктивних методик для виявлення асоціативного поля споживачаТепла, О. М.; Овсієнко, А. В.
2023Неймінг і створення нового бренду на ринку продуктів харчуванняТепла, О. М.; Михайліченко, А. В.
2023Лінгвокультурні коди в назвах кондитерських виробівТепла, О. М.; Личманюк, Н. С.
2023Лінгвопрагматичні засоби впливу в англомовній рекламі молочних продуктівТепла, О. М.; Кружаєва, М. Б.
2023Неймінг як інструмент маркетингу в харчовій промисловостіТепла, О. М.; Кобута, І. Б.
2023Психолінгвістична специфіка реклами солодощівТепла, О. М.; Зозуля, А. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 105