Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі" : [105] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 105
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023The commodification of culture and tourismUdovenko, I.; Podvorna, L.
2023Development features of the tourism industry in the context of globalizationMuromtseva, Yu.
2023Features of agrotourism development in High Mountainous AjaraDevadze, A. H.; Devadze, L. A.; Giorgadze, N. J.
2023Вплив війни в Україні на міжнародну торгівлю агропродовольчою продукцієюЯценко, О.; Михайлова, М.; Завадська, Ю.
2023Бюджетування як інструмент контролю витрат на збут інноваційної продукціїЧміль, Г. Л.; Кащена, Н. Б.; Нестеренко, І. В.
2023Ключові принципи ефективного управління збутовою політикою на підприємствіЧатченко, О. Є.
2023Фактори, що впливають на формування категорії в ритейліЦарьова, Т. О.; Зозульов, О. В.
2023Інтелектуальний потенціал як складова маркетингу в умовах глобалізаційних викликівХамініч, С. Ю.; Бринзело, Д. О.
2023Цифровий маркетинг як ефективний напрям просування косметологічних послуг на місцевому рівніХібеба, Б. М.; Мальчик, М. В.
2023Асиметричність інформації та її вплив на розвиток теорії та практики маркетингових досліджень в УкраїніФедорченко, А. В.
2023Маркетинг гостинності: лідерство в конкурентному середовищіУстік, Т. В.
2023Поняття та особливості формування маркетингових стратегійУс, Ю. А.
2023Брендинг продуктів харчуванняТепла, О. М.; Яременко, Я. В.
2023Лінгвокультурологічні аспекти брендингу торгових марок продуктів харчуванняТепла, О. М.; Чанцева, М. В.
2023Застосування проєктивних методик для виявлення асоціативного поля споживачаТепла, О. М.; Овсієнко, А. В.
2023Неймінг і створення нового бренду на ринку продуктів харчуванняТепла, О. М.; Михайліченко, А. В.
2023Лінгвокультурні коди в назвах кондитерських виробівТепла, О. М.; Личманюк, Н. С.
2023Лінгвопрагматичні засоби впливу в англомовній рекламі молочних продуктівТепла, О. М.; Кружаєва, М. Б.
2023Неймінг як інструмент маркетингу в харчовій промисловостіТепла, О. М.; Кобута, І. Б.
2023Психолінгвістична специфіка реклами солодощівТепла, О. М.; Зозуля, А. С.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 105