Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 90 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємстваЧміль, Г. Л.; Ясінко, Марія Вікторівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності виробничого підприємства для забезпечення стійкості на ринку готових заморожених продуктівПрядко, О. М.; Аванєсова, Олександра Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Впровадження чат-ботів в маркетингову діяльність торговельних підприємствПрядко, О. М.; Кібкало, Аліна Євгенівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової стійкості сільськогосподарського підприємства в умовах сучасних викликівПахуча, Е. В.; Шиян, Денис Сергійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Інструменти просування інтернет-магазинуПрядко, О. М.; Токар, Софія Павлівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг в умовах цифровізаціїСавицька, Н. Л.; Тимофєєва, Анжеліка Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової комунікаційної політики промислового підприємства інструментами Event-маркетингуПрядко, О. М.; Нежид, Дарія Олександрівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізаціїСавицька, Н. Л.; Куляшов, Вадим Костянтинович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Формування маркетингової товарної політики для забезпечення стійкості підприємства в умовах воєнного стануЧміль, Г. Л.; Демидова, Вероніка Аркадієвна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2024Удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності підприємств на ринку органічної продукціїПрядко, О. М.; Безсонцева, Діана Романівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом