Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57566
Title: Інструменти просування інтернет-магазину
Other Titles: Marketing tools for promoting an online store
Authors: Токар, Софія Павлівна
metadata.dc.contributor.advisor: Прядко, О. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: просування;інтернет-магазин;онлайн;офлайн;стратегія;опитування
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Токар С. П. Інструменти просування інтернет-магазину: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. М. Прядко. Харків: ДБТУ, 2024. 57 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. За останнє десятиліття веб-технології набрали великий оборот у своєму розвитку. Завдяки стрімкому розвитку та вдосконаленню інструментів та інтернет технологій стало можливим зберігати та обмінюватися великою кількістю інформації. Як наслідок, на просторах інтернету високими темпами розвивається різноманітна діяльність, у тому числі й комерційна, яка поступово набуває ролі головного двигуна, який відкриває нові горизонти для розвитку інтернет технологій. У результаті ми отримуємо своєрідну систему, в якій бізнес дає поштовх для розвитку інтернету, пропускаючи через нього велику кількість грошових потоків, а інтернет у свою чергу відкриває перед бізнесом нові можливості, які виражаються в нових інструментах та способах ведення ділової діяльності. Мета кваліфікаційної роботи є розробка комплексної стратегії онлайн-просування інтернет-магазину «VTRENDI». Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: - узагальнено та проаналізовано теоретичні засади щодо визначення поняття «просування» як комунікаційного процесу; - проведено огляд існуючих інструментів та каналів онлайн-просування; - визначено основні інструменти просування інтернет-магазинів та офлайн-сервісів; - розглянуто сучасний стан розвитку інтернет-магазинів в Україні; - проведено аналіз основних каналів онлайн-просування інтернет-магазину «VTRENDI», ключових показників діяльності та основних проблем онлайн-просування даної компанії; - розроблено рекомендації щодо побудови комплексної стратегії онлайн-просування інтернет-магазину «VTRENDI». Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є інтернет-магазин «VTRENDI». Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є особливості розробки комплексної стратегії онлайн просування інтернет-магазину. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Результати кваліфікаційної роботи доведено до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію просування інтернет-магазинів. Апробація та публікації за темою. За темою кваліфікаційної роботи опубліковано тези доповідей
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57566
metadata.dcterms.references: 1. Barnes N. Social Media Adoption Soars as Higher-Ed Experiments and Reevaluates Its Use of New Communications Tools/N. Barnes, A. Lescault. / URL: http://sncr.org/sites/default/files/higherEd.pdf 2. Denga E. M., Vajjhala N. R., Rakshit S. The Role of Digital Marketing in Achieving Sustainable Competitive Advantage. Advances in Business Strategy and Competitive Advantage. 2022. P. 44–60. 3. Beasley K. How Facebook's Latest Changes Impact Influencers And The Future Of Social Media Marketing [Електронний ресурс] / Keenan Beasley // Forbes. – 2018. / URL: https://www.forbes.com/sites/keenanbeasley/2018/01/15/how-facebooks-latestchanges-impact-influencers-businesses-the-future-of-social-mediamarketing/#6de6a4011798. 4. Карпенко Н.В., Іваннікова М.М. Технології цифрового маркетингу для малих і середніх підприємств. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». Випуск 18.2021. С.114-118. 5. Кіца М. Роль соціальних мереж у сучасній журналістиці / Мар’яна Кіца // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 896. — С. 98–105. 6. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с. 7. Вишневська І. Соціальні мережі як джерело підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів. Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Вип. 41. С. 521–530. / URL: http://irbis-nbuv.gov.ua/everlib/item/er-0000001520 8. Рубан В. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2018. С.143-146. 9. Чміль Г. Л., Олініченко К. С., Пахуча Е. В. Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства: науковий журнал «Економіка і регіон». Видавничий дім «Гельветика», вип. № 2(85), 2022. 26-33 с. 10. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 11. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 12. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред.І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). – Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с (.с.146-153). URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 13. Савицька Н.Л., Пахуча Е.В., Віннік П.О. Сучасні тенденції управління маркетинговими комунікаціями. Молодий вчений. 2023. № 11 (123). С. 140 – 145. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2023-11-123-5 14. Савицька Н.Л., Пахуча Е.В. Ринкова резильєнтність бізнесу: теоретичний конструкт. Бізнес Інформ. 2024. № 2. С.257-244. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-2-244-257 15. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), 1723–1731. URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 16. Савицька Н.Л. Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань. Проблеми економіки. 2012. № 1. С. 20–23. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2012-1_0-pages-20_23.pdf 17. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с. 18. Savytska, N., Zhehus, O., Chmil, H., Uchakova, N., Androsova, T., Priadko, O. Applied Research of Digital Readiness of Retails. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2022, 18, 798–809. URL: https://wseas.com/journals/ead/2022/b545117-139.pdf 19. Савицька Н.Л, Чміль Г.Л Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека, 2022. 1(01). 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18. URL: http://dees.iei.od.ua/index.php/journal/article/view/52 20. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), стр. 1723–1731 URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 21. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. (2023). Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740 URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 22. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 23. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Тенденції розвитку мережного ритейлу як драйвера сучасної глобальної економіки. Ефективна економіка. 2014. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3361 24. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306 –310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 25. Савицька Н.Л. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу.// Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023, 225-245. http://dx.doi.org/10.46489/messt2023. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/34889/1/KOL_kliyent_s_kym-dosvidom_23.pdf 26. Савицька Н.Л., Декадіна В.В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 234-245. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 27. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Прядко О.М. Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. № 3 (83). С. 102–110. 28. Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, М. В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2016. - Вип. 1 (25). - С. 293-304 29. Савицька Н.Л., Прядко О.М. Управління попитом. Харків : ХДУХТ, 2016. 197 с. 30. Прядко О. М., Олініченко К. С. Формування бізнесмоделі у цифровому просторі. Marketing of innovations. Innovations in marketing: мaterials of the International Scientific Internet Conference, December, 2022. Poland. Bielsko-Biala: WSEH. Р. 245-247. 31. Прядко О. М., Голуб А. В. Цифровізація маркетингових технологій на ринку B2C. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 181-182 с. 32. Олініченко К. С., Прядко О. М. Причини використання українцями блокувальників реклами. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 162-163 с. 33. Прядко О. М., Тарасов І. Ю. Трансформація ринку реклами в умовах сучасної диджиталізації. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р.; Харків : ХДУХТ, 2021. Ч. 1. С. 134-135 34. Прядко О. М., Михайлова М. В. Просування послуг за допомогою медіаконтенту мережі Instagram. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р.; Харків : ХДУХТ, 2021. Ч. 1. С. 132-133 35. Прядко О. М., Тарасов І. Ю. Методологічні особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у Інтернеті. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 181-182. 36. Прядко О. М. Теоретичні аспекти застосування SMM на В2В ринку. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 131-132 37. Тарасов І.Ю., Жуковський Є.Д. SERM як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингу // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2022. (c. 200 – 202). 38. Тарасов І.Ю., Кунак О.В. Трансформація мотиваційної складової рекламної діяльності підприємств ресторанного господарства в умовах пандемії // The 5 thInternationalscientificandpracticalconference “Science, innovationsandeducation: problemsandprospects” (December 8-10, 2021) CPNPublishingGroup, Tokyo, Japan. 2021. 1068 p. – p. 988 – 993. 39. 10 неймовірних фактів про соціальні мережі // Енциклопедія корисного // URL: http://korysne.co.ua/10nejmovirnyh-faktiv-pro-sotsmerezhi/. 40. Прядко О.М., Токар С. П., Нежид Д. О. Трансформація маркетингу в умовах цифровізації. Тези доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції «Сталий розвиток складних соціально-економічних систем в умовах сучасних змін та викликів» 16-17 травня 2024 р. Івано-Франківськ 41. Ян В. Виктор. Просування. Система комунікації між підприємцями й ринком: - Харків: вид-во «Гуманітарний центр», 2003 р. – 480с. – 26с. 42. Башинська І. О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах // Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент»: Збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. Луцьк. 2012. № 9(34). С. 36–41. 43. ТОП-15 МАРКЕТПЛЕЙСІВ УКРАЇНИ/ URL: https://uba.top/marketplaces 44. Рейтинг найвідвідуваніших інтернет магазинів у березні – інфографіка\ https://www.ucsc.org.ua/rejtyng-najvidviduvanishyh-internet-magazyniv-u-berezni-infografika/ 45. Офіційний сайт інтернет-магазину «VTRENDI»: веб-сайт. URL: https://vtrendi.prom.ua/ua/ 46. Таргетинг в соціальних мережах: ціна реклами та її ефективність: веб-сайт. URL: https://wooo.com.ua/tarhetynh-v-sotsialnykh-merezhakh 47. Smm-просування в соціальних мережах — що це таке і як працює: веб-сайт. URL: http://browncat.net.ua/smm-prodvizhenie-v-socialnyh-setjah-cztoeto-takoe-i-kak/ 48. 1,5 години на день у Tik Tok: Київстар склав рейтинг соцмереж та месенджерів: веб-сайт. URL: https://kyivstar.ua/uk/mm/news-andpromotions/15-godyny-na-den-u-tik-tok-kyyivstar-sklav-reytyng-socmerezh-tamesendzheriv 49. Чому створення інтернет-магазину це один з кращих методів розширення бізнесу / URL: https://lb.ua/tech/2023/10/23/579979_chomu_stvorennya_internetmagazinu_tse.html 50. Організація та принципи роботи інтернет-магазинів / URL: https://shop-express.ua/ukr/blog/online-store-organization/ 51. Інтернет магазин / URL: https://horoshop.ua/ru/blog/ecommerce/online-store/
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_075-21-03_Tokar.pdf
  Restricted Access
1.35 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.