Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35002
Назва: The perfect hotel service (Ідеальний готельний сервіс)
Автори: Швагер, Т. І.
Науковий керівник : Удовенко, І. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Швагер Т. І. The perfect hotel service (Ідеальний готельний сервіс). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Удовенко І. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 435.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні автор розглядає основу готельного обслуговування, якість та вміння персоналу контактувати з гостями. Отже, мета дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати, на що гість має право та як повинно виглядати справжнє готельне обслуговування. Об’єктом дослідження є розвинені та маловідомі готелі й хостели. За основний приклад узято готель «Four Seasons Hotel and Resort».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35002
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_435.pdf203.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.