Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35002
Название: The perfect hotel service (Ідеальний готельний сервіс)
Авторы: Швагер, Т. І.
Научный руководитель: Удовенко, І. В.
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Швагер Т. І. The perfect hotel service (Ідеальний готельний сервіс). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Удовенко І. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 435.
Краткий осмотр (реферат): У дослідженні автор розглядає основу готельного обслуговування, якість та вміння персоналу контактувати з гостями. Отже, мета дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати, на що гість має право та як повинно виглядати справжнє готельне обслуговування. Об’єктом дослідження є розвинені та маловідомі готелі й хостели. За основний приклад узято готель «Four Seasons Hotel and Resort».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35002
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_435.pdf203.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.