Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35002
Title: The perfect hotel service (Ідеальний готельний сервіс)
Authors: Швагер, Т. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Удовенко, І. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Швагер Т. І. The perfect hotel service (Ідеальний готельний сервіс). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Удовенко І. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 435.
Abstract: У дослідженні автор розглядає основу готельного обслуговування, якість та вміння персоналу контактувати з гостями. Отже, мета дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати, на що гість має право та як повинно виглядати справжнє готельне обслуговування. Об’єктом дослідження є розвинені та маловідомі готелі й хостели. За основний приклад узято готель «Four Seasons Hotel and Resort».
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35002
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_435.pdf203.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.